Vrácení zboží

 

V Teamstore je vrácení zboží velmi jednoduchý proces. Stačí, když nám do 30 dnů od nákupu doručíte zboží vámi preferovaným způsobem a po kontrole z naší strany vám vrátíme peníze na váš účet. Následně si můžete znovu objednat zboží přesně podle vašich představ.

Nemějte obavy, v případě, že Vám zboží nebude vyhovovat, tak jej můžete bez problémů vrátit

  • Zboží musí být v původním stavu s původním obalem a nesmí být používané
  • Vratky nejsou možné na jakékoliv hygienicky znehodnocené zboží, neboli například na použité spodní prádlo a ponožky
  • Původním stavem se rozumí i obal a všechny součásti produktu


Před odesláním zásilky vyplňte prosím online formulář:
zobrazit formulář


Možnosti doručení zásilky:

1. ZÁSILKOVNA

Doneste zásilku na jakékoliv podací místo Zásilkovny
a obsluze nadiktujte naše ID:

99317490

2. POŠTOU / KURÝREM

Zásilku odešlete poštou nebo kurýrem na adresu:
Teamstore s.r.o - Vrácení
Železná 2, 619 00 Brno

Poštovné platí odesílatel, zásilky na dobírku nebudou převzaty!

 

  • Zboží zabalte tak, aby nemohlo být poškozeno, nebo nemohl být poškozen jeho obal a všechny jeho součásti
  • Není nutné vkládat do balíku kopii faktury ani vyplněný formulář, ale jen je nutné na balík napsat číslo požadavku, které získáte po dokončení online vyplnění žádosti
  • O přijetí balíku naší společností Vás budeme informovat e-mailem
  • V případě, že bylo využité poštovné zdarma během původní objednávky a vratkou se hodnota této objednávky sníží na úroveň bez nároku na dopravu zdarma, bude zákazník hradit cenu poštovného z původní objednávky. Cenu poštovného neplatí zákazník vždy, jakmile objednávka splňuje hodnoty pro poštovné zdarma.
  • V případě poškození, nebo chybějícího originálního obalu Vám bude účtován manipulační poplatek 15%

 

V případě jakýchkoliv komplikací, například během vyplňování online formuláře, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení  emailem obchod@teamstore.cz nebo telefonicky +420 733 288 753 (Po-Pá 08:00 - 16:00).