V Teamstore je vrácení zboží velmi jednoduchý proces. Stačí, když nám do 30 dnů od nákupu doručíte zboží vámi preferovaným způsobem a po kontrole z naší strany vám vrátíme peníze na váš účet. Následně si můžete znovu objednat zboží přesně podle vašich představ.
Nemějte obavy, v případě, že Vám zboží nebude vyhovovat, tak jej můžete bez problémů vrátit
- Zboží musí být v původním stavu s původním obalem a nesmí být používané
- Vratky nejsou možné na jakékoliv hygienicky znehodnocené zboží, neboli například na použité spodní prádlo a ponožky
- Původním stavem se rozumí i obal a všechny součásti produktu
Před odesláním zásilky vyplňte prosím online formulář:
zobrazit formulář
Možnosti doručení zásilky:
1. ZÁSILKOVNA Doneste zásilku na jakékoliv podací místo Zásilkovny 99317490 | 2. POŠTOU / KURÝREM Zásilku odešlete poštou nebo kurýrem na adresu: |
- Zboží zabalte tak, aby nemohlo být poškozeno, nebo nemohl být poškozen jeho obal a všechny jeho součásti
- Není nutné vkládat do balíku kopii faktury ani vyplněný formulář, ale jen je nutné na balík napsat číslo požadavku, které získáte po dokončení online vyplnění žádosti
- O přijetí balíku naší společností Vás budeme informovat e-mailem
- V případě, že bylo využité poštovné zdarma během původní objednávky a vratkou se hodnota této objednávky sníží na úroveň bez nároku na dopravu zdarma, bude zákazník hradit cenu poštovného z původní objednávky. Cenu poštovného neplatí zákazník vždy, jakmile objednávka splňuje hodnoty pro poštovné zdarma.
- V případě poškození, nebo chybějícího originálního obalu Vám bude účtován manipulační poplatek 15%
V případě jakýchkoliv komplikací, například během vyplňování online formuláře, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení emailem obchod@teamstore.cz nebo telefonicky +420 733 288 753 (Po-Pá 08:00 - 16:00).