U nás získáte vždy bezstarostné nakupování 
Nový proces výměn pro zjednodušení procesu. V Teamstore je výměna nyní velmi jednoduchý proces. Jednoduše vrátíte dopravcem své zakoupené zboží na výměnu v termínu do 30 dní od nákupu k nám, po obdržení zboží Teamstore ověří dodání a následně Vám vrátí Vaše peníze a Vy si můžete již v klidu a bezstarostně objednat znovu vše podle Vašich potřeb správných velikostí nebo barev.
Jednoduché – snadné - přehledné
Nemějte obavy, v případě, že Vám zboží nebude vyhovovat, tak jej můžete bez problémů vrátit
- Zboží nám doručte s pomocí dopravce, na naši adresu Teamstore, Železná 2, BRNO do 30 dní po doručení.
- Zboží musí být v původním stavu s původním obalem a nesmí být používané
- Vratky nejsou možné na jakékoliv hygienicky znehodnocené zboží, neboli například na použité spodní prádlo a ponožky
- Původním stavem se rozumí i obal a všechny součásti produktu
Jestli jsou tyto podmínky splněny postupujte podle těchto kroků :
- Zboží zabalte tak, aby nemohlo být poškozeno, nebo nemohl být poškozen jeho obal a všechny jeho součásti
- Vyplňte online formulář s odkazem ZDE
- Není nutné vkládat do balíku kopii faktury ani vyplněný formulář, ale jen je nutné na balík napsat číslo požadavku, které získáte po dokončení online vyplnění žádosti
- Balík zašlete nebo doručte na adresu: TEAMSTORE., "VRÁCENÍ", ŽELEZNÁ 2, BRNO, 619 00
- Balík můžete samozřejmě zaslat libovolným přepravcem, doporučujeme balík vždy pojistit na odpovídající cenu
- O přijetí balíku naší společností Vás budeme informovat e-mailem
- Proces vrácení s Vámi bude řešit naše zákaznické oddělení a bude Vám zaslána finanční částka po ukončení celého procesu vrácení
- V případě, že bylo využité poštovné zdarma během původní objednávky a vratkou se hodnota této objednávky sníží na úroveň bez nároku na dopravu zdarma, bude zákazník hradit cenu poštovného z původní objednávky. Cenu poštovného neplatí zákazník vždy, jakmile objednávka splňuje hodnoty pro poštovné zdarma.
- V případě poškození, nebo chybějícího originálního obalu Vám bude účtován manipulační poplatek 15%
DETAILNÍ POSTUP:
- Online vyplnění formuláře (připravte si prosím Váš email, číslo faktury a kód produktu) Odkaz pro vyplnění žádosti najdete ZDE
- Dodání dopravcem s uvedením čísla požadavku
- Vyhodnocení firmou Teamstore
- Vrácení finanční částky dle zvoleného způsobu zákazníkem
V případě jakýchkoliv komplikací, například během vyplňování online formuláře, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení emailem obchod@teamstore.cz nebo telefonicky +420 733 288 753 (Po-Pá 09:00 - 17:00), nebo je možné využít offline formulář, který prosím vytisknete a zašlete spolu s Vaším zbožím. Formulář najdete ZDE
Reklamace
- Chcete-li zboží reklamovat, získáte informace ZDE