DOČASNÉ UZAVŘENÍ ESHOPU. STĚHUJEME NAŠE SKLADY A MODERNIZUJEME NAŠE PROCESY

INFORMACE COVID-19

24.3.2020 20:45 update

Vážení zákazníci,
vzhledem k situaci a stavu, který je v současné situaci v České republice, si Vás dovolujeme i touto cestou informovat o dalším fungování naší firmy a všech Vašich objednávek. 

Všechny objednávky jsou řešeny bez zásadních změn, jelikož naši dopravci avizují, že budou provádět doručení bez jakýchkoliv změn a omezení. Doporučujeme však výběr dopravy dopravcem DPD, GLS, GEIS nebo Česká pošta , kde je garance doručení až k Vám domu. U výběrných míst Zásilkovny není zajištěna garance otevření všech poboček, v rámci nařízení vlády o uzavření některých typů provozoven.
Update 24.3. Dočasně jsme nuceni upravit platby dobírkou, kvůli ochraně zdraví našich dopravců, kteří toto nařízení vydali. Dobírky je možné platit, při jejich převzetí zejména platební kartou. U některých dopravců jako je Česká pošta je možné použít i hotovost.

Na našem výdejním místě děláme maximum, abychom zajistili bezpečnost jak pro naše zákazníky, tak i naše zaměstnance. Z tohoto důvodu jsme zavedli  několik potřebných opatření.

  • Na výdejním místě v Brně nelze platit za objednávku jinak než kartou, tzn akceptujeme pouze bezkontaktní platbu.Pobočka bude od 1.4.2020 trvale uzavřena
  • Na pobočce nelze vytvářet novou objednávku
  • Nelze nic přikupovat ani měnit ve Vaší stávající objednávce, tzn. lze objednávku pouze vyzvednout a zaplatit
  • Zároveň mohou být na pobočce maximálně tři zákazníci. Prosíme vás, abyste z hygienických důvodů udržovali alespoň dvoumetrový rozestup mezi sebou.
  • Od 16.3.2020 11:00 bude ukončena možnost osobního vyzvednutí. Všechny stávající objednávky s touto volbou si budou zákazníci moci vyzvednout beze změn. Jedná se tak pouze pro nové objednávky po tomto datu.
  • Od 17.3. 12:00 Nově, pro bezpečnost všech, zavádíme vstup na pobočku jen a pouze v roušce a nebo s jinou pomůckou zakrývající ústa a nos. Tzn. od tohoto data je zakázán vstup na naší pobočku bez ochranné pomůcky. Prosíme všechny naše zákazníky, partnery a dopravce o dodržování tohoto nařízení.

FAQ aneb Otázky, na které se nejčastěji ptáte: 

Chtěl/a jsem objednávku zaplatit až na prodejně, je to stále možné?
Ano je to možné, ale jen a pouze bezkontaktní platbou pomocí karty.

Chci uskutečnit objednávku, ale jsem v karanténě, je to možné? DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ
Ano je to možné, ale jen jakmile nás budete informovat o tomto stavu do okna Poznámka k objednávce během dokončování Vaší objednávky. Jedná se o bezpečnostní krok pro naše dopravce a jejich informovanost pro následné kroky. Děkujeme předem jménem všech kurýrů, že budete dodržovat tuto nutnou poznámku. 

Mám objednávku s osobním odběrem a chci provést změnu s dodáním ke mně domu. Co mám dělat?
Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum pro dohodnutí změny dopravy.

Mám objednávku s osobním odběrem na pobočce Zásilkovny, která je zavřená. Co mám dělat?
Snažíme se získat co nejvíce informací od dopravce Zásilkovna, pro snadné doručení až k Vám. Prosím vyčkejte na další instrukce. Zásilkovna a my děláme maximum pro změny včetně prodloužení termínu uložení na pobočkách.

Jak mám řešit reklamace nebo vrácení zboží?
Z bezpečnostních důvodů přijímáme zboží k reklamaci nebo vrácení jen a pouze poštou, neboli doručením dopravcem k nám na centrálu.

Z naší strany je příprava objednávek řešena zatím standardně s maximálním důrazem na hygienu. Věříme a doufáme, že se situace nezmění k vážnému a všichni naši zákazníci si budou moci i nadále objednávat, bez jakýchkoliv omezení. 

Všechny objednávky na zboží skladem a doručené k nám do 12 hodin v pracovní dny, expedujeme tentýž den**

Všem přejeme zejména hodně zdraví a klidu v této složité situaci

S pozdravem  a přáním hezkého dne
Zákaznický servis TEAMSTORE